Δοξασίαι και παραδόσεις περί ψυχών, νεκρών και Άδου. Ότι οι βρυκόλακες είναι άνθρωποι υπερφυσικοί μαύροι, άγριοι, με μακριά χέρια και πόδια και ουρές. Εμφανίζονται ως εχθροί, με πρόθεσιν να κακοποιήσουν ή άνθρωπον ή ζώα. Μέσα απαλλαγής. Οι προσευχές, οι παρακλήσεις, το ξέχωμα, τρισάγιον, ευχές νεκρώσιμες, ακολουθία, επανενταφιασμός ή εξορισμός (εις Χίον επιστεύετο ότι τους Βρυκόλακας τους εξώριζον εις το Νησάκι ''Βενέτικο'' ευρισκόμενον είς το Νοτιώτατον άκρον της Χίου.

Δοξασίαι και παραδόσεις περί ψυχών, νεκρών και Άδου. Ότι οι βρυκόλακες είναι άνθρωποι υπερφυσικοί μαύροι, άγριοι, με μακριά χέρια και πόδια και ουρές. Εμφανίζονται ως εχθροί, με πρόθεσιν να κακοποιήσουν ή άνθρωπον ή ζώα. Μέσα απαλλαγής. Οι προσευχές, οι παρακλήσεις, το ξέχωμα, τρισάγιον, ευχές νεκρώσιμες, ακολουθία, επανενταφιασμός ή εξορισμός (εις Χίον επιστεύετο ότι τους Βρυκόλακας τους εξώριζον εις το Νησάκι ''Βενέτικο'' ευρισκόμενον είς το Νοτιώτατον άκρον της Χίου.
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
χρησιμοποιήστε
το αρχείο ή την εικόνα προεπισκόπησης σύμφωνα με την άδεια χρήσης :
CC BY-NC-ND 4.0 GR

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα
CC_BY_NC_ND



Δοξασίαι και παραδόσεις περί ψυχών, νεκρών και Άδου. Ότι οι βρυκόλακες είναι άνθρωποι υπερφυσικοί μαύροι, άγριοι, με μακριά χέρια και πόδια και ουρές. Εμφανίζονται ως εχθροί, με πρόθεσιν να κακοποιήσουν ή άνθρωπον ή ζώα. Μέσα απαλλαγής. Οι προσευχές, οι παρακλήσεις, το ξέχωμα, τρισάγιον, ευχές νεκρώσιμες, ακολουθία, επανενταφιασμός ή εξορισμός (εις Χίον επιστεύετο ότι τους Βρυκόλακας τους εξώριζον εις το Νησάκι ''Βενέτικο'' ευρισκόμενον είς το Νοτιώτατον άκρον της Χίου.

Καλησπέρης, Λουκάς Ι.
Καλησπέρης, Λουκάς Ι. (EL)

Παραδόσεις

Χίος, Κάμπος


1952




Λ. Α. αρ. 2076, σελ. 89, Λουκά Ι. Καλησπέρη, Κάμπος Χίου, 1952

Κείμενο/PDF

Ελληνική γλώσσα




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των φορέων περιεχομένου.