ΣΑΧΙΝΗΣ Ξενής (1954) “Δωδώνη”, 2002

ΣΑΧΙΝΗΣ Ξενής (1954) “Δωδώνη”, 2002

This item is provided by the institution :
E. Averoff-Tossizza Foundation   

Repository :
Averoff Museum of Neohellenic Art   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files of the item*
use
the file or the thumbnail according to the license:
CC BY-NC 4.0

Attribution-NonCommercial
CC_BY_NC



ΣΑΧΙΝΗΣ Ξενής (1954) “Δωδώνη”, 2002 (EL)

ΣΑΧΙΝΗΣ Ξένης (1954) (EL)


Ο Σαχίνης έχει εμβαθύνει τόσο στη ζωγραφική όσο και στη χαρακτική, την οποία έχει αναδείξει σε τέχνη σύγχρονη, μέσα από μια πορεία βαθιάς έρευνας, ανατροπής των συμβάσεων της ίδιας της τεχνικής και μέσα από συστήματα και δομές που διατηρούν μεν τα χαρακτηριστικά της, την ανάγουν όμως σε μια τέχνη πιο συνολική, με πληρότητα και αυτάρκεια. Χαρακτηριστικό έργο αυτής της αντίληψης είναι το έργο της Πινακοθήκης Αβέρωφ «Δωδώνη», στο οποίο δημιουργεί ένα τρισδιάστατο χώρο. Η μεγιστοποίηση της σπουδαιότητας της χαρακτικής πράξης μέσα από το ίχνος, περνά στο αποτύπωμα με την προβολή της μορφής ως σκιάς. Το τύπωμα γίνεται σκιά που παύει να υφίσταται άμα τη απουσία του φωτός. Το τύπωμα-σκιά αποκτά χαρακτήρα μοναδικότητας, απομακρυνόμενο από τη στοιχειώδη λειτουργία της χαρακτικής πράξης της πολλαπλής αναπαραγωγής. (EL)

Ακιδογραφία σε πλεξιγκλάς φως (EL)



2002


Η γενιά του 1980. Νέες μορφές τέχνης (EL)
20ός αιώνας (EL)


Image

http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)