Απόσπασμα από διακοσμητικό πανό για τον Οίκο Τυπογραφίας του Λένινγκραντ (σπίτια). 1927. Λάδι σε καμβά. 72.6 x 96.4. Έγχρωμη παραστατική σύνθεση που δομείται με βάση μικρογραφικά διακοσμητικά μοτίβα τα οποία στο κέντρο της ζωγραφικής επιφάνειας συναρμόζονται σε πυκνή, κατακόρυφη, οριζόντια και διαγώνια διάταξη διαμορφώνοντας, εν είδη μωσαϊκού, την κύρια και πλάγια όψη ενός σπιτιού με δίρριχτη στέγη, του οποίου διακρίνονται αποδομημένες αρχιτεκτονικές λεπτομέρειες (παράθυρα, πόρτες) σε μη χρηστική λειτουργία. Δεξιά και σε επαφή με αυτό, εμφανίζονται αρχιτεκτονικές λεπτομέρειες άλλου σπιτιού (τοίχος όψης, κατώφλι, εξώθυρα, παράθυρο, καμινάδα). Το φόντο, στο οποίο εμφανίζονται σποραδικά παραστατικές αναφορές (όπως δεξί μάτι με φρύδι, φυτικό μοτίβο, δέντρο, ανοιχτή πόρτα κλπ.), δομείται στο μεγαλύτερο μέρος του από τα ίδια διακοσμητικά μοτίβα σε ανάλογη σύνταξη, ενώ δεξιά κυριαρχούν δύο μεγάλες ενιαίες μονοχρωματικές επιφάνειες (πράσινη πάνω και κόκκινη κάτω), στην κόκκινη από τις οποίες διακρίνεται μεμονωμένο γωνιακό μοτίβο. Το σύνολο διακρίνεται για την έμφαση στην επιπεδότητα και το μικρό βάθος καθώς και τον έντονα διακοσμητικό χαρακτήρα. Σχολή της Οργανικής Παιδείας/ Αναλυτική Τέχνη.
(EL)
Fragment of a decorative banner for the Leningrad Printing House (houses). 1927. Oil on canvas. 72.6 x 96.4. Colorful representational composition structured on the basis of miniature decorative motifs which in the center of the painted surface are combined in a dense, vertical, horizontal and diagonal arrangement forming, in a kind of mosaic, the main and side view of a house with a gabled roof, whose deconstructed architectural details can be seen (windows, doors) in non-utility mode. To the right and in contact with, architectural details of another house appear (facing wall, threshold, exterior doors, window, chimney). The background, in which figurative references appear sporadically (such as a right eye with an eyebrow, a plant motif, a tree, an open door, etc.), is structured for the most part by the same decorative motifs in an analogous composition, while on the right two large single monochromatic surfaces dominate ( green above and red below), in the red of which a single angular pattern can be distinguished. The set is distinguished by the emphasis on flatness and shallow depth as well as the highly decorative character. School of Organic Education/ Analytical Art.
(EN)