Μεταξύ 1926 και 1928 ο καλλιτέχνης παρακολούθησε την Κολεκτίβα Δασκάλων της Αναλυτικής Τέχνης (κολεκτίβα “Τεχνίτες της Αναλυτικής Τέχνης”) με επικεφαλής τον Pavel Filonov. Ως μέλος της, από το 1926 ή 1927, συμμετείχε σε έκθεση στον Οίκο Τυπογραφίας στο Λένινγκραντ.
Έγχρωμη παραστατική σύνθεση που δομείται με βάση μικρογραφικά διακοσμητικά μοτίβα τα οποία στο κέντρο της ζωγραφικής επιφάνειας συναρμόζονται σε πυκνή, κατακόρυφη, οριζόντια και διαγώνια διάταξη διαμορφώνοντας, εν είδη μωσαϊκού, την κύρια και πλάγια όψη ενός σπιτιού με δίρριχτη στέγη, του οποίου διακρίνονται αποδομημένες αρχιτεκτονικές λεπτομέρειες (παράθυρα, πόρτες) σε μη χρηστική λειτουργία. Δεξιά και σε επαφή με αυτό, εμφανίζονται αρχιτεκτονικές λεπτομέρειες άλλου σπιτιού (τοίχος όψης, κατώφλι, εξώθυρα, παράθυρο, καμινάδα). Το φόντο, στο οποίο εμφανίζονται σποραδικά παραστατικές αναφορές (όπως δεξί μάτι με φρύδι, φυτικό μοτίβο, δέντρο, ανοιχτή πόρτα κλπ.), δομείται στο μεγαλύτερο μέρος του από τα ίδια διακοσμητικά μοτίβα σε ανάλογη σύνταξη, ενώ δεξιά κυριαρχούν δύο μεγάλες ενιαίες μονοχρωματικές επιφάνειες (πράσινη πάνω και κόκκινη κάτω), στην κόκκινη από τις οποίες διακρίνεται μεμονωμένο γωνιακό μοτίβο. Το σύνολο διακρίνεται για την έμφαση στην επιπεδότητα και το μικρό βάθος καθώς και τον έντονα διακοσμητικό χαρακτήρα.
(EL)