Για τους καλκατζαραίους λένε στην Αρβανιτοκερασιά: Κάλχας είσαι, Κάλχας είμαι, φέρε, Γιάννο, τη λανάρα, να τη χώσουμε εις του (τάδε) την κωλάρα. Ακόμα λένε για τους καλκατζαραίους, που ‘ρχόντανε από το μύλο. Γύρο, γύρο, και στου Χουχουλή το μύλο. Ακόμη λένε Φεύγατε να φεύγωμε, τα’έρχετ’ ο τουρλόπαπας με την αγιαστούρα του και με τη βρεχτούρα του και μας άγιασε και μας εκατούρησε. Οι γυναίκες παίρνουν καινούργιο νερό και πετάν τη στάχτη από τον φουρνόλακκα.

Για τους καλκατζαραίους λένε στην Αρβανιτοκερασιά: Κάλχας είσαι, Κάλχας είμαι, φέρε, Γιάννο, τη λανάρα, να τη χώσουμε εις του (τάδε) την κωλάρα. Ακόμα λένε για τους καλκατζαραίους, που ‘ρχόντανε από το μύλο. Γύρο, γύρο, και στου Χουχουλή το μύλο. Ακόμη λένε Φεύγατε να φεύγωμε, τα’έρχετ’ ο τουρλόπαπας με την αγιαστούρα του και με τη βρεχτούρα του και μας άγιασε και μας εκατούρησε. Οι γυναίκες παίρνουν καινούργιο νερό και πετάν τη στάχτη από τον φουρνόλακκα.
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
χρησιμοποιήστε
το αρχείο ή την εικόνα προεπισκόπησης σύμφωνα με την άδεια χρήσης :
CC BY-NC-ND 4.0 GR

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα
CC_BY_NC_ND



Για τους καλκατζαραίους λένε στην Αρβανιτοκερασιά: Κάλχας είσαι, Κάλχας είμαι, φέρε, Γιάννο, τη λανάρα, να τη χώσουμε εις του (τάδε) την κωλάρα. Ακόμα λένε για τους καλκατζαραίους, που ‘ρχόντανε από το μύλο. Γύρο, γύρο, και στου Χουχουλή το μύλο. Ακόμη λένε Φεύγατε να φεύγωμε, τα’έρχετ’ ο τουρλόπαπας με την αγιαστούρα του και με τη βρεχτούρα του και μας άγιασε και μας εκατούρησε. Οι γυναίκες παίρνουν καινούργιο νερό και πετάν τη στάχτη από τον φουρνόλακκα.

Τρανός, Μιχαήλ
Τρανός, Μιχαήλ (EL)

Παραδόσεις

Αρκαδία, Αρβανιτοκερασιά


1937




Μ. Τρανός, Αρβανιτοκερασιά Αρκαδίας, Λαογραφία ΙΑ', τ. Γ, σελ. 646, αρ. 11 (1934-1937)

Κείμενο/PDF

Ελληνική γλώσσα




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των φορέων περιεχομένου.