Αυτοκίνητο Auto Union DKW 1000s

This item is provided by the institution :
Science Center and Technology Museum (NOESIS)   

Repository :
NOESIS | Database of digitalized items   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files of the item*
download the main file
directly from the repository web site*
use
the file or the thumbnail according to the license:
CC BY-NC-ND 3.0 GR

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives
CC_BY_NC_ND



Αυτοκίνητο Auto Union DKW 1000s

Auto Union
Auto Union (EL)

Με έτος ίδρυσης το 1919, από τον Δανό μηχανικό Jorgen Rasmussen, η DKW (Deutsche Kraftfahrerzeug Werke ή διαφορετικά Damph Kraft Wagen), κατάφερε να αναπτυχθεί γρήγορα σαν ο μεγαλύτερος κατασκευαστής μοτοσικλετών στον κόσμο. Από το 1928 πέρασε και στο χώρο των 4 τροχών, εφοδιάζοντας τα αυτοκίνητα της με ένα νέο δίχρονο κινητήρα, ο οποίος αποδείχθηκε ιδιαίτερα αξιόπιστος, ώστε να χρησιμοποιηθεί και από άλλους κατασκευαστές μέχρι και 70 (!) χρόνια αργότερα. Η σειρά των μοντέλων F5, F7 και F8 βοήθησαν ώστε η DKW - που από το 1932 μαζί με την Audi, τη Horch και τη Wanderer είχαν σχηματίσει την AUTO UNION - να αναδειχθεί στα μέσα της δεκαετίας του '30, σαν η εταιρία με τις καλύτερες πωλήσεις αυτοκινήτων στη Γερμανία, ενώ το νέο "επαναστατικό" F9 δεν πρόλαβε να μπεί σε παραγωγή, αφού είχε μεσολαβήσει ο πόλεμος. Μια δεκαετία αργότερα (και αφού το εργοστάσιο είχε περάσει πλέον στην ανατολική ζώνη), η DKW μπόρεσε να ανασυσταθεί, στη Δυτική - τότε - Γερμανία, κυρίως με τη βοήθεια μιας ομάδας παλαιών εργαζομένων. Χρησιμοποιώντας τα σχέδια του F9 (που αργότερα κυκλοφόρησε σαν μοντέλο της IFA), παρουσιάστηκε κατ΄ αρχήν το F89, για να ακολουθήσει το1953 το F91 και το 1955 το F93 ή άλλως 3=6, ενώ κορυφαία έκδοση απετέλεσε η σειρά 1000 και 1000S, που ακολούθησε. Παρουσιάστηκε το 1958 και ουσιαστικά μπήκε σε παραγωγή το 1959 για να παραμείνει μέχρι το 1963, κυκλοφορώντας σε εκδόσεις berlina 2 και 4 θυρών, sport, station και cabrio (το τελευταίο από τον οίκο Carman), σε ένα συνολικό αριθμό 187.797 μονάδων. Διέθετε το δοκιμασμένο 2-χρονο, 3-κύλινδρο κινητήρα των 891 κ.ε., που απέδιδε από 44 μέχρι 50 ίππους, με τελικές από 120 μέχρι 135 χλμ/ ώρα, πετυχαίνοντας πέρα από τις πολύ καλές πωλήσεις και ιδιαίτερα σημαντικές αγωνιστικές επιτυχίες, εντός και εκτός Γερμανίας. Η DKW υπήρξε ουσιαστικά η μόνη ενεργή μάρκα της Auto Union από τον πόλεμο και μέχρι το 1965, ενώ από το 1964 ο έλεγχος του ομίλου είχε περάσει στην Volkswagen. Διάδοχο μοντέλο του 1000S υπήρξε το επίσης δίχρονο F102, προπομπός του τετράχρονου Audi 60, που κυκλοφόρησε το 1965 και απετέλεσε την απαρχή της ιδιαίτερα πετυχημένης μεταπολεμικής πορείας της AUDI.

Αντικείμενα Επίγειων Μεταφορών

2015-04-17

Αυτοκίνητο


Κέντρο Διάδοσης Επιστημών & Μουσείο Τεχνολογία

Image

Μήκος:0.00 m, Πλάτος:0.00 m, Ύψος:0.00 m, Διάμετρος:0.00 m, Βάρος:0.00 kgr

Greek

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/deed.el

http://hdl.handle.net/11609/001-02213



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)