Σημειώσεως άξιον και το εξής: ότι αι δάφναι διατηρούνται μέχρι της αποδόσεως οπότε λαμβάνονται; το δ’ εσπέρας εκείνο καίουν τινάς τας δε λοιπάς το πρωΐ την παραμονήν του Αγίου Ιωάννου, οπότε πηδώντες οσάκις καίουν άνωθεν λέγουν «να καούνε ψύλλοι μας και τα κορύδια μας». Κατά την παράδοσιν της Σινώπης η δάφνη τίθεται προς καταπάτησιν διότι επ’ αυτών εκρεμάσθη ο Ιούδας, διατηρούνται 40 ημέρας όπως γίνηται κατάδηλος η αθλιότης του προδόντος θεόν ζώντα και οπτανόμενον και συναναστρεφόμενον.

Σημειώσεως άξιον και το εξής: ότι αι δάφναι διατηρούνται μέχρι της αποδόσεως οπότε λαμβάνονται; το δ’ εσπέρας εκείνο καίουν τινάς τας δε λοιπάς το πρωΐ την παραμονήν του Αγίου Ιωάννου, οπότε πηδώντες οσάκις καίουν άνωθεν λέγουν «να καούνε ψύλλοι μας και τα κορύδια μας». Κατά την παράδοσιν της Σινώπης η δάφνη τίθεται προς καταπάτησιν διότι επ’ αυτών εκρεμάσθη ο Ιούδας, διατηρούνται 40 ημέρας όπως γίνηται κατάδηλος η αθλιότης του προδόντος θεόν ζώντα και οπτανόμενον και συναναστρεφόμενον.
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
χρησιμοποιήστε
το αρχείο ή την εικόνα προεπισκόπησης σύμφωνα με την άδεια χρήσης :
CC BY-NC-ND 4.0 GR

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα
CC_BY_NC_ND



Σημειώσεως άξιον και το εξής: ότι αι δάφναι διατηρούνται μέχρι της αποδόσεως οπότε λαμβάνονται; το δ’ εσπέρας εκείνο καίουν τινάς τας δε λοιπάς το πρωΐ την παραμονήν του Αγίου Ιωάννου, οπότε πηδώντες οσάκις καίουν άνωθεν λέγουν «να καούνε ψύλλοι μας και τα κορύδια μας». Κατά την παράδοσιν της Σινώπης η δάφνη τίθεται προς καταπάτησιν διότι επ’ αυτών εκρεμάσθη ο Ιούδας, διατηρούνται 40 ημέρας όπως γίνηται κατάδηλος η αθλιότης του προδόντος θεόν ζώντα και οπτανόμενον και συναναστρεφόμενον.

Χορτόπουλος, Π.
Χορτόπουλος, Π. (EL)

Παραδόσεις

Μικρά Ασία, Σινώπη


1876




Αρ. 935, σελ. 15 – 16, Μικρά Ασία, Σινώπης, Χορτόπουλος

Κείμενο/PDF

Ελληνική γλώσσα




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των φορέων περιεχομένου.