Στο Αϊβαλί είχε μαρτυρήσει ο Άγιος Γεώργιος ο Νεομάρτυρας. Αυτός ήτανε από τη Χίο. Μικρό παιδί τον είχανε πάρει οι Τούρκοι και τον τούρκεψαν. Άμα μεγάλωσε όμως κι έμαθε πως ήτανε από χριστιανική οικογένεια ξαναγίνηκε Χριστιανός και οι Τούρκοι του κόψανε το κεφάλι. Και φαίνεται ακόμη και σήμερα η πέτρα που του το κόψανε, βρίσκεται στη γωνιά ενός καταστήματος. Τη βραδιά που τον γιορτάζουν πάνε κι ανάβουνε κεριά. Εορτάζεται στις 26 Νοεμβρίου

Στο Αϊβαλί είχε μαρτυρήσει ο Άγιος Γεώργιος ο Νεομάρτυρας. Αυτός ήτανε από τη Χίο. Μικρό παιδί τον είχανε πάρει οι Τούρκοι και τον τούρκεψαν. Άμα μεγάλωσε όμως κι έμαθε πως ήτανε από χριστιανική οικογένεια ξαναγίνηκε Χριστιανός και οι Τούρκοι του κόψανε το κεφάλι. Και φαίνεται ακόμη και σήμερα η πέτρα που του το κόψανε, βρίσκεται στη γωνιά ενός καταστήματος. Τη βραδιά που τον γιορτάζουν πάνε κι ανάβουνε κεριά. Εορτάζεται στις 26 Νοεμβρίου
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
χρησιμοποιήστε
το αρχείο ή την εικόνα προεπισκόπησης σύμφωνα με την άδεια χρήσης :
CC BY-NC-ND 4.0 GR

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα
CC_BY_NC_ND



Στο Αϊβαλί είχε μαρτυρήσει ο Άγιος Γεώργιος ο Νεομάρτυρας. Αυτός ήτανε από τη Χίο. Μικρό παιδί τον είχανε πάρει οι Τούρκοι και τον τούρκεψαν. Άμα μεγάλωσε όμως κι έμαθε πως ήτανε από χριστιανική οικογένεια ξαναγίνηκε Χριστιανός και οι Τούρκοι του κόψανε το κεφάλι. Και φαίνεται ακόμη και σήμερα η πέτρα που του το κόψανε, βρίσκεται στη γωνιά ενός καταστήματος. Τη βραδιά που τον γιορτάζουν πάνε κι ανάβουνε κεριά. Εορτάζεται στις 26 Νοεμβρίου

Λιουδάκη, Μαρία
Λιουδάκη, Μαρία (EL)

Παραδόσεις

Κρήτη, Κυδωνία


1939




Αρ. 1358, σελ. 32 – 33, Μ. Λιουδάκη, Κυδωνίαι, 1939

Κείμενο/PDF

Ελληνική γλώσσα

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el

http://hdl.handle.net/20.500.11853/292558



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των φορέων περιεχομένου.