Είναι μια σπηλιά που προχωρεί από τη θάλασσα βαθειά στη γή, (μπορεί να περάση και καΐκι εις ένα διάστημα) ύστερα σταματάει σε μια τρύπα, που λένε πως φτάνει ως την Παπαντή, (πανω από τη Λάκκα και μαγαζιά). Σ' αυτήν τη γράβα, στον πόλεμο, ερχόταν και κρυνβότανε ο “Παπανικολής”. Η Παπαντή είναι παλαιά εκκλησία “με θόλους” η μόνη με θόλους στους Παξούς. Περιποιημένη. Γίνεται εορτασμός, αλλά όχι πανηγύρι.( Μανεσάτικα – Μικελάτικα τα χωρια της).

Είναι μια σπηλιά που προχωρεί από τη θάλασσα βαθειά στη γή, (μπορεί να περάση και καΐκι εις ένα διάστημα) ύστερα σταματάει σε μια τρύπα, που λένε πως φτάνει ως την Παπαντή, (πανω από τη Λάκκα και μαγαζιά). Σ' αυτήν τη γράβα, στον πόλεμο, ερχόταν και κρυνβότανε ο “Παπανικολής”. Η Παπαντή είναι παλαιά εκκλησία “με θόλους” η μόνη με θόλους στους Παξούς. Περιποιημένη. Γίνεται εορτασμός, αλλά όχι πανηγύρι.( Μανεσάτικα – Μικελάτικα τα χωρια της).
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
χρησιμοποιήστε
το αρχείο ή την εικόνα προεπισκόπησης σύμφωνα με την άδεια χρήσης :
CC BY-NC-ND 4.0 GR

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα
CC_BY_NC_ND



Είναι μια σπηλιά που προχωρεί από τη θάλασσα βαθειά στη γή, (μπορεί να περάση και καΐκι εις ένα διάστημα) ύστερα σταματάει σε μια τρύπα, που λένε πως φτάνει ως την Παπαντή, (πανω από τη Λάκκα και μαγαζιά). Σ' αυτήν τη γράβα, στον πόλεμο, ερχόταν και κρυνβότανε ο “Παπανικολής”. Η Παπαντή είναι παλαιά εκκλησία “με θόλους” η μόνη με θόλους στους Παξούς. Περιποιημένη. Γίνεται εορτασμός, αλλά όχι πανηγύρι.( Μανεσάτικα – Μικελάτικα τα χωρια της).

Λουκάτος, Δημήτριος Σ.
Λουκάτος, Δημήτριος Σ. (EL)

Παραδόσεις

Παξοί


1957




Λ. Α. αρ. 2250, σελ. 197, Δ. Λουκάτος, Παξοί, 1957

Κείμενο/PDF

Ελληνική γλώσσα

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el

http://hdl.handle.net/20.500.11853/293327



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των φορέων περιεχομένου.