Θεέ μου δώσε μου χίλια... Ερμηνία : “Η παροίμια, παρέμεινεν εκ του εξής. Παραδέχεται ο λαός άτι ενίοτε ανοίγει επί μιαν στιγμήν ο ουρανός και τότε λαμβάνει τις, οτι ζητήση. Συνέβη ποτέ φωτεινόν τι ουρανόν φαινόμενον και την στιγμήν εκείνην εφώνησε τις : Θεέ μου δώσε μου χίλια. (γρόσα) αλλά δεν επρολάβε να ειπή την λέξιν γρόσα και ούτω ο Θεός του έδωκε μόνο χείλια. Εκ της ανωτέρω δε ιδέας του λάου λέγεται οτι ο πυρανός ανοικτός ήτανε και εξεπληρώθη η ευχή κ' η κατάρα τινός”

Θεέ μου δώσε μου χίλια... Ερμηνία : “Η παροίμια, παρέμεινεν εκ του εξής. Παραδέχεται ο λαός άτι ενίοτε ανοίγει επί μιαν στιγμήν ο ουρανός και τότε λαμβάνει τις, οτι ζητήση. Συνέβη ποτέ φωτεινόν τι ουρανόν φαινόμενον και την στιγμήν εκείνην εφώνησε τις : Θεέ μου δώσε μου χίλια. (γρόσα) αλλά δεν επρολάβε να ειπή την λέξιν γρόσα και ούτω ο Θεός του έδωκε μόνο χείλια. Εκ της ανωτέρω δε ιδέας του λάου λέγεται οτι ο πυρανός ανοικτός ήτανε και εξεπληρώθη η ευχή κ' η κατάρα τινός”
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
χρησιμοποιήστε
το αρχείο ή την εικόνα προεπισκόπησης σύμφωνα με την άδεια χρήσης :
CC BY-NC-ND 4.0 GR

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα
CC_BY_NC_ND



Θεέ μου δώσε μου χίλια... Ερμηνία : “Η παροίμια, παρέμεινεν εκ του εξής. Παραδέχεται ο λαός άτι ενίοτε ανοίγει επί μιαν στιγμήν ο ουρανός και τότε λαμβάνει τις, οτι ζητήση. Συνέβη ποτέ φωτεινόν τι ουρανόν φαινόμενον και την στιγμήν εκείνην εφώνησε τις : Θεέ μου δώσε μου χίλια. (γρόσα) αλλά δεν επρολάβε να ειπή την λέξιν γρόσα και ούτω ο Θεός του έδωκε μόνο χείλια. Εκ της ανωτέρω δε ιδέας του λάου λέγεται οτι ο πυρανός ανοικτός ήτανε και εξεπληρώθη η ευχή κ' η κατάρα τινός”

Αλεξανδρής, Απόστολος
Αλεξανδρής, Απόστολος (EL)

Παραδόσεις

Εύβοια, Κύμη


1902




Αρ. 62, σελ. 130, 110, Κύμη, Αλεξανδρής

Κείμενο/PDF

Ελληνική γλώσσα




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των φορέων περιεχομένου.