Ο βασιλιάς διατάζει και την δένουν (την μάϊσσα, που εμάγεψε τη βασιλοπούλα) επάνω σε δυο άλογα άγρια και ύστερα τα απόλυκαν τα άλογα και την έκαμαν χίλια κομματούδια. Ο βασιλιάς ύστερα διέταξε και τα έμασαν όλα τα κομματούδια και τα έρριψαν σ’ ένα βαθοπήγαδο, εκεί μέσα έρριψαν και την καρφίτσα εκείνη. Κι από τότε το πηγάδ’ αυτό βγάζει όλο καπνό και θαρρεί κανένας πως είναι κανένα ηφαίστειο και γεμάτο από διαβόλους. Από τότε δε το πηγάδ’ αυτό το ονομάζουν οι άνθρωποι: πηγάδ της Μάϊσσας.

Ο βασιλιάς διατάζει και την δένουν (την μάϊσσα, που εμάγεψε τη βασιλοπούλα) επάνω σε δυο άλογα άγρια και ύστερα τα απόλυκαν τα άλογα και την έκαμαν χίλια κομματούδια. Ο βασιλιάς ύστερα διέταξε και τα έμασαν όλα τα κομματούδια και τα έρριψαν σ’ ένα βαθοπήγαδο, εκεί μέσα έρριψαν και την καρφίτσα εκείνη. Κι από τότε το πηγάδ’ αυτό βγάζει όλο καπνό και θαρρεί κανένας πως είναι κανένα ηφαίστειο και γεμάτο από διαβόλους. Από τότε δε το πηγάδ’ αυτό το ονομάζουν οι άνθρωποι: πηγάδ της Μάϊσσας.
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
χρησιμοποιήστε
το αρχείο ή την εικόνα προεπισκόπησης σύμφωνα με την άδεια χρήσης :
CC BY-NC-ND 4.0 GR

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα
CC_BY_NC_ND



Ο βασιλιάς διατάζει και την δένουν (την μάϊσσα, που εμάγεψε τη βασιλοπούλα) επάνω σε δυο άλογα άγρια και ύστερα τα απόλυκαν τα άλογα και την έκαμαν χίλια κομματούδια. Ο βασιλιάς ύστερα διέταξε και τα έμασαν όλα τα κομματούδια και τα έρριψαν σ’ ένα βαθοπήγαδο, εκεί μέσα έρριψαν και την καρφίτσα εκείνη. Κι από τότε το πηγάδ’ αυτό βγάζει όλο καπνό και θαρρεί κανένας πως είναι κανένα ηφαίστειο και γεμάτο από διαβόλους. Από τότε δε το πηγάδ’ αυτό το ονομάζουν οι άνθρωποι: πηγάδ της Μάϊσσας.

Θεοχαρίδης
Θεοχαρίδης (EL)

Παραδόσεις

Χαλκιδική


1897




Αρ. 235, 67, Χαλκιδική, Θεοχαρίδης

Κείμενο/PDF

Ελληνική γλώσσα




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των φορέων περιεχομένου.