Καμάρες παλαιάς Νίκαιας
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
Ο σύνδεσμος στην καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο δεν είναι διαθέσιμος προσωρινά λόγω τεχνικών εργασιών στον ιστότοπο του φορέα*
κατεβάστε το βασικό αρχείο
από την Υπηρεσία Ασφαλούς Διαφύλαξης Ψηφιακού Περιεχομένου του ΕΚΤ.
χρησιμοποιήστε
το αρχείο ή την εικόνα προεπισκόπησης σύμφωνα με την άδεια χρήσης :
CC BY-SA 4.0

Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή
CC_BY_SA



Καμάρες παλαιάς Νίκαιας

Οικονόμου, Μιχαήλ
Οικονόμου, Μιχαήλ (EL)

Φιλολογικός Σύλλογος Παρνασσός
Φιλολογικός Σύλλογος Παρνασσός (EL)

Σύνθεση παραστατικής αντίληψης, ελαφρώς απομακρυσμένη από τη συνήθη τεχνική του ζωγράφου, ως προς την απόδοση όγκων και σχημάτων. Το κύριο μοτίβο, η καμάρα, αναπτύσσεται από τη μια άκρη της σύνθεσης ως την άλλη. Είναι προφανές ότι αυτή η σειρά από καμάρες συνεχίζεται και έξω από τη σύνθεση, πριν και μετά, και ότι η παρούσα σύνθεση αποτελεί μόνο ένα κομμάτι μιας συνέχειας από καμάρες. Μια υποδήλωση της αέναης ροής του χρόνου; Το τοπίο προσλαμβάνεται εν κινήσει: για να περιδιαβάζουμε τις καμάρες με το βλέμμα πρέπει να μπούμε στη θέση του ανθρώπου που κινείται κάτω τους. Η χρήση έντονης ματιέρας δίνει μια απτική διάσταση στις καμάρες και στο δρομάκι, και η εναλλαγή φωτεινών και σκοτεινών- σχεδόν απόκοσμων- σημείων, μας εισάγει κι εδώ στο βασικό δίπολο της ζωγραφικής του καλλιτέχνη, δηλαδή της ασφάλειας και αβεβαιότητας, μεταξύ των οποίων ακροβατεί η ψυχοσύνθεση του.

Τοπιογραφία
Image
Πίνακας
Λάδι σε καμβά

Ελλάδα


2015


Τέχνη


Φιλολογικός Σύλλογος Παρνασσός

Φιλολογικός Σύλλογος Παρνασσός
Φιλολογικός Σύλλογος Παρνασσός (EL)

Εικόνα

image/jpeg

Ελληνική γλώσσα

Φιλολογικός Σύλλογος Παρνασσός

http://services.lsparnas.evolution-isa.gr/lsparnas/item/394
http://hdl.handle.net/11725/0005000394



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των φορέων περιεχομένου.